Sidor

söndag, maj 08, 2011

Full av hormoner och sugen på ett glas rött vin, då är det inte läge för maken att dricka vin medan han lagar mat


Full av hormoner och sugen på riktigt rött vin, då är det inte läge för maken att dricka rödvin medan han lagar mat. :)

Det alkoholfria rödvinet smakade mest söt saft, jag hittade aldrig något som smakade gott. Det hade ju annars varit praktiskt med ett alkoholfritt vin som smakade vin när man ska köra bil till nån middag eller så. Jag tror att det skulle vara en storsäljare!

Däremot smakade jag ett alkoholfritt bubbel som var supergott, Billabong hette det. Från Australien. Så det är ett tips.

4 kommentarer:

  1. Då är alkoholfri öl mycket bättre. Men problemet är ju att vin är mycket godare än öl :)

    SvaraRadera
  2. Jo, jag har hört att den alkoholfria ölen inte alls är så pjåkig. Men jag gillar inte öl alls. :)

    SvaraRadera
  3. Jag antecknar vinet :) Ska testa det alkoholfria ölet, har fått tips, jag tycker ju om öl fast jag föredrar ju en Kilkenny... det kommer bli en plåga i London, ute serveringarna på Pubarna varmt väder (hoppas vi) o inte få ta ngt gott att dricka :o tur att det är Mer än värt att avstå :D

    SvaraRadera
  4. Absolut. Vad är rödvin och mögelostar jämnfört med en baby? Sen så är det ju en väldigt kort period det handlar om också...

    SvaraRadera