Sidor

lördag, december 24, 2011

Julaftonskvällen

Här kommer ännu en bildbomb från julaftonen.
Vi lägger upp den första bildbomben, A gillar att titta på sig själv.

Lugnt och skönt i köket efter att A tröttnat på Kalle Anka.
A och jag
16:57 Mys.
18:05 A har upptäckt mandarinfatet hos morfar och är inne på dagens tredje.
Dags att äta julbord igen...
Min andra julbordstallrik. Det fanns även en god fårfiol med vitlökssmak från Willys som jag blev övertalad att smaka lite senare och den var jättegod!
A äter bröd och korv.
19:25 A får syn på tomten och det var bara roligt.
Tomten delar ut paket till A och hon delar ut dem till alla. :)
Roligt, roligt.
Tomten delade även ut ett paket till mig.
Tomten ska fara och får en stor kram.
A öppnar paket och blev glad över en fin tunika med Tingeling.
A fick en rolig bok av farmor.
Leklera. Det blir mycket pyssel i framtiden. 
En barbie med vingar. 
När det gäller barn så finns det inget "senare eller imorgon" så självklart måste leksakerna upp ur kartongerna genast!
A tar en promenad i Bibbis skor. (Ganska trött tjej)
Så A fick massor av paket fast hon bara fick tre av sina föräldrar.

Den roliga tomten av min moster.
En "crazy monkey", leklera, tingelingtunika, Barbie med vingar och vintervantar av morfar & momma.
En rolig bok med ljudknappar och en tingelingpyjamas av farmor.

Största problemet med att fylla år nära jul är nog inte att alla paket har tomtar på sig. Eller att man får mindre än de som är födda på hösten och våren. Problemet är nog snarare att alla roliga leksaker dyker upp på en gång och så är det helt helt år kvar till nästa gång.

Själv fick jag mascara och makeupremover av mamma och pengar av pappa. Så jag fick faktiskt julklappar jag med fast vi slutat med sånt till oss vuxna. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar