Sidor

söndag, juni 24, 2007

Midsommardagen 2007

Min stackars syster skulle upp och jobba medan jag kunde ta det lugnt och äta frukost innan jag sakta promenerade till pappsen och la mig på altanen för att läsa bok. Men vid femtiden var det ändå dags att överge huset och gå tillbaka till stan. Lillasyster skulle våga sig på att ha fest i pappas hus och jag sa att "jag vill inte vara inblandad". Så jag gick till parken och drack lite vin med några kompisar istället. Vilket var betydligt varmare än midsommarafton och riktigt trevligt.
Så småningom förflyttades partyt hem till en av killarna innan vi gick ut på 1906 (fast i mitt huvud heter det fortfarande "Cockney"). På 1906 var det invigning av årets uteservering och massor av folk. Så vi dansade och dansade, fast det var jättetrångt.Söta Jessika och Betty Boop på 1906.