Sidor

fredag, maj 15, 2009

Fredagsafterwork

När jag var klar med kursen styrde jag stegen till kontoret och fick genast ringa ett samtal till utlandet. Sedan blev jag föreslagen att följa med på afterwork och det kändes ju klokat att äta innan jag körde hem.
Jag prickade in rätt fredag att åka ner kan man säga. :)
Bishop's blev det denna gång och det var kul att snacka lite med glada arbetskamrater. Min pasta var också god (inte så god som Lottas men godkänt ändå). Jag hann äta och ta det lite lugnt innan parkeringstiden gick ut och jag körde hemåt.
Här är mitt experttips för bussåkare på sträckan Piteå-Umeå: När bussen svänger in vid hållplatsen vid de stora osthyvlarna är man en timme från Umeå. När man svänger ut från Skellefteås busstation är man en timme från Piteå. (Kan diffa ca 5 minuter.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar