Sidor

tisdag, maj 11, 2010

GI dieten

GI, dag 20
Fuskade och vägde mig i morse för att jag trodde jag gått ner en massa. Men icke det, jag väger EXAKT samma som förra onsdagen. J*la skit också.

Frukost: Kaffe, 2 kornelle skivor med ost och bregott
Kaffe & 2 mörka chokladbitar (85%)
Middag: Korvstroganoff med bulgur
Tekopp, 1 kornelle med ost

Vi var förbi mellanpojkens nyrenoverade skola och tittade. Jag tittade även på fikat som såldes, det såg gott ut. Men vi fikade ingenting alls.

GI, dag 21 (idag)
Fuskvägde mig igen och hade gått ner lite, så det finns hopp om att det inte står helt stilla.
Frukost: Kaffe & 2 kornelle med ost
Rask halvtimmespromenad till stan. Jag tittade på bakverken och bestämde mig för att jag inte var sugen och inte skulle fuska. :)
Tisdagsfika: En coca-cola light
Lunch: Myslunch med maken blev en räksallad på Röda lyktan.Det lilla tredje hjulet på våran dejt, eller världens gladaste lunchkompis. Hon fick till och med prova att dricka lite vatten ur ett glas, vilket tydligen var superskoj.
Hon går lyckligtvis inte ner i vikt utan har ökat 1 kg och vuxit 2 cm på en månad.


Middag: Broccolisoppa, maken tyckte inte om konsistensen.

1 kommentar:

  1. Hihi,vi får se!Jag har en lååång lista på lösenordsskyddade bloggar,men det tar ett tag att bläddra igenom dem :)

    SvaraRadera