Sidor

torsdag, maj 06, 2010

Svarta dörrar

Jag såg den här bilden på Purple area och fick ett infall att vi borde måla dörrarna här uppe blankt svarta!
(Bilden kommer från Suzani interiör.)

Vi diskuterade hallen tidigare och maken tyckte att det var trist att måla boaseringen (träpanelen) vit. Han tyckte att det blir mer 80-tal och sjukhus. Den är grå nu, det ser lite omodernt ut. Han så något om blått och så slängde jag ur mig svart. Men det skulle nog inte bli så snyggt med svart.
Men vit boasering och sen svarta dörrar då jäklar tror jag att det skulle bli roligt...
Dörrarna måste ändå målas och lagas lite grann.

Tur att jag har bloggen så jag noterar ner alla idéer, sen får vi se om det blir så den dagen det är dags. Jag ska ta och måla klart väggarna först...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar