Sidor

söndag, juli 01, 2007

Dop present

Idag ska jag på barndop. Det blir säkert trevligt och denna gång har jag till och med ansträngt mig lite, lite, lite när det gäller inslagningen av presenten. När det är något som man lagt ner så många timmar på så ska man väl slå in det i någorlunda stil? Nu är det bara att hoppas att dom tycker om tavlan med de sömniga kaninerna.Den lilla äggkartongen innehåller inte ägg utan små ihoprullade strumpor. Jag såg idén på tv. Sedan har jag hört att man oftast inte får sådana där små praktiska saker som man behöver när man fått barn. Alltså ska bebisen få sockar så mamman slipper köpa, för det är tråkigt att handla strumpor.

Update:
Pappan tyckte att tavlan var jättefin, mamman var fascinerad över att jag gjort den själv och den ska visst få en plats i sonens rum. Så den blev lyckligtvis uppskattad.