Sidor

torsdag, april 12, 2012

Inramat

Det tog väl ungefär hundra år men nu är Alvas doptavla inramad också.
Jag fick lite panik över att jag inte ens tänkt på det si så där tre veckor innan hon föddes och skyndade mig att brodera den. Det passade bra då eftersom jag bestämt mig för att sitta alldeles stilla i två veckor (medan Micke var i Norge) och INTE föda något barn under den tiden. (Det fungerade utmärkt.)
De personliga uppgifterna broderades dit lååååångt senare, jag var för upptaget med att titta på henne och tyckte att allt annat var mindre viktigt.
Inramat och klart:
(Broderiet heter "Janlynn Sleepy Bunnies Birth Sampler" ifall det är någon som vill göra en likadan födelsetavla. I originalet är det lite fjärilar också men det ska vi ha nog av i rummet ändå.)

En utav tavlorna som ska upp i det blivande barnrummet. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar