Sidor

onsdag, april 18, 2012

Mörkläggningsgardin

Jag har läst en nån blogg (mer än en faktiskt) som sagt att barnet vaknar så tidigt på våren/sommaren. Sedan köper de en rullgardin och skriver förvånat: var det så enkelt fixat?
Jag har noterat i huvudet och tänkt införskaffa en mörkläggningsgardin till den dag Alva får eget rum. Av rent praktiska skäl. Jag räknar med att hon sover lite oroligt i början så jag vill inte att hon börjar vakna som en surpuppa klockan fem.
Å så i veckan skickade Jysk ut att de har rabattpris på ovan nämnd vara. Så nu har jag shoppat och skruvat upp, samt hängt upp gardinerna.
Vit var slut.
Det fanns en beige med blommönster, svart, grönt och någon fler färg.
Svart kändes för skarpt så jag valde marinblå.

1 kommentar:

  1. vi har ett överfast över nellans fönste rnu, en mörkläggningsgardin känns aningen snyggare ;)

    SvaraRadera