Sidor

måndag, april 30, 2012

April 2012 i bilder

Vi grillade korv ute, även lite hamburgare.

Lite kartonger från ikeabeställningen stod kvar. (Alva skåp.)
Men mestadelen var ihopskruvat innan maken åkte till jobbet.

Så här blev kontoret. Jag ska fota fler vinklar och
lite mer seriöst när vi boat in oss OCH sorterat våra pärmar.

Så här ser det inte ut när proffs blandat färgen.
Proffsen vänder ner vitfärg över pigmentet innan de sätter  på locket och skakar om burken.
Visserligen fick jag en mindre åra med mig att röra om med, men det blir ju aldrig lika bra.
Proffsen läser inte av färgen när man kommer med en färgburk med receptet ovanpå locket.
Jag säger inte vart jag shoppat. Men det var inte på Bygma.

Mannen köpte vin.

Mannen fotograferade mig när jag lagade god mat.

Syrran och lill-kusinen var här på valborgs. Vi grillade. Det var kallt ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar