Sidor

söndag, april 08, 2012

Påskinspiration

Se så fint Flex inredning bloggade igår. Hon hade varit in på Royal Copenhagen.
http://flexinredning.blogspot.se/2012/04/royal-copenhagen-och-vacker-dukning.html
Jag gillar idéen.
En stor krans över bordet som äggen hänger ned ifrån. Skyddade från de klåfingriga barnhänderna som plockar varje ägg ur påskriset och sprider dem över huset.
Sen gillar jag att se de jag äter med också. Utan att behöva kika på sidan om en risbuske.
Så nu ska jag försöka komma ihåg det till nästa år.
Då kanske jag minns att beställa ägg att pyssla med från Panduro också...

Gå gärna in på länken där i början så kan ni se hennes inlägg direkt och bilden mycket större.

2 kommentarer:

  1. Något sådant jag kan tänka mig att jag också kommer att göra, trots att jag vill vara sjäääälv. De absolut närmsta kommer jag nog ha svårt att "hålla borta". Men man får ta det som det kommer helt enkelt =)

    SvaraRadera
  2. Ok! Tror bägge funkar faktiskt..Men vitt har alltid legat närmast hjärtat och så får det nog förbli =)

    SvaraRadera