Sidor

tisdag, juli 23, 2013

My little pony tiden har börjat

Alla små ponnys i soffan. 
Vi har lämnat Teletubbies bakom oss. Tingelingtiden känns också förbi även om älvorna ibland är det som leks med så ser jag en ny trend. My little pony.

Hon fick nya trosor och sockar på H&M med ponnysar.
Ett par var lila strumpor hade en vit ponny.
- Vad heter den mamma?
- Men det är ju Twilight?
- Nääää, hon är ju inte lila. Så tokig du är mamma. Vad heter hon?
Samma ponny på trosorna och Alva kunde nästan inte somna utan att fråga men vad heter hon mamma? Det var visst viktigt att veta. Det är då internet är bra. Jag lovade att ta reda på det till morgondagen.
Saker jag aldrig någonsin trodde att jag skulle göra - googla namn på my little pony! Man gör faktiskt mycket konstiga saker man aldrig trott att man skulle göra när man har barn.
(Svaret var Rarity)

Sist jag körde till Luleå hade de förresten en tävling på radio: My little pony eller porrstjärna. De läste alltså upp några namn och så skulle den inringande gissa ponny eller porrstjärna. Här är namnen vad tror du?:
1. Cherry treats
2. Chocolate delight
3. Misty Rain

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar