Sidor

tisdag, augusti 12, 2014

Nya kalas-/finkläder

Innan vi åkte på semester såg jag ett mail om rea och blev sugen på att shoppa. Det hann precis komma så jag hann hämta paketet och slänga in det i garderoben. Men den svarta outfiten som först lockade in mig i webbshopen blev det inte. Jag började tänka att vi troligtvis hinner se henne i svart i framtiden så varför ska hon ha det nu när hon är liten?
Alltså beställde jag i ljust aprikostrosa istället. Färgen kanske inte var den bästa den såg lite roligare ut i webbshoppen men lillan gillade den. Jag trodde också att jag shoppat i växten, men 116 är alldeles lagom på ett barn på 112 cm visar det sig. Om någon har Pomp de Lux partaj i höst så kommer jag gärna förbi och tittar. Det kan vara bra att se färgerna i verkligheten, då kan jag undvika så här urtråkiga och bleka färger... :)

Lillan känner sig fin och dansar runt.
Fina tjejen i soffan.
Lillan ville att vi skulle ta ett foto tillsammans. Det var ett tag sedan vi gjorde det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar