Sidor

söndag, juli 02, 2017

Söndagssummering

Måndagen började med att vi fick en ny "familjemedlem", han heter Bruno och kommer att sköta om gräsmattan. Vi hade tänkt skaffa en hund någon gång i framtiden som skulle heta Bruno men tog vi namnet till roboten. Den här Bruno gillar jag i alla fall väldigt mycket...

I veckan fick jag också användning för inköpen jag gjorde här mitt i slutet av hösten när det blev rea på gummistövlar och regnjackor. Skönt att kunna känna sig någorlunda fin fast det regnar. Man får se livet från den ljusa sidan.

Under helgen rensade jag lite i planteringslådor och satte ner tre tomatplantor.

Läsvärt
Det är inte coolt att vara arg

Veckans middagar:
Måndag: Sushi
Tisdag: Coop vitlökskyckling och ris
Onsdag: Ugnspannkaka
Torsdag: Kycklingkebab i libabröd med grönsaker
Fredag: Ångbryggeriet
Lördag: Grillad fläskkarré
Söndag: Grillad fläskkarré

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar