Sidor

söndag, oktober 16, 2011

Catarina Kroknäsa


Igårkväll såg vi ”The social network” (filmen om facebook). Jag tyckte den var intressant och ganska bra. Maken tyckte sedan att jag skulle bli en sån där Internet miljonär. Kanske jag kunde marknadsföra min blogg lite mer och döpa om den till Catarina kroknäsa. ;)
Så jag sa att jag skulle skriva på min blogg att han retar mig för min näsa som jag hade komplex för i högstadiet och tänkte operera. (Men det gjorde jag inte, den är fortfarande krokig men jag har lärt mig leva med den.)
Elak man jag har eller hur?

Hans straff blir att jag nu berättar vad han sa och låter honom laga middagen.
Så det så.

2 kommentarer:

  1. Men ah, det är väl inge fel på din näsa !!!!
    Ha en fin dag och hoppas middagen blev kungligt god
    monika

    SvaraRadera
  2. Jo, middagen blev världsgod.
    Grillat med grönsaker och bakad potatis med röra.
    Om han behövde förlåtas så är han förlåten nu! :)

    SvaraRadera