Sidor

söndag, oktober 02, 2011

Kaffekoppen

Den jag dricker oftast ur. Inte min favorit.
Jag hade en sån när jag var mindre. Så syrran köpte denna åt mig på Lions loppis förra vintern.

Pojkarna skrattar åt att mitt namn betyder ren - som i djuret som samerna har.
Koppen den får jag behålla. Ingen annan dricker ur den. :)

Det var veckans fotoutmaning hos Liw. Liw bor i Umeå och har en dotter (som är född ungefär samtidigt som Alva) och en liten bebis. Var med i fotoutmaningen du också, det är skoj!

3 kommentarer:

  1. hahah jag gillar din mugg!

    SvaraRadera
  2. Det är härligt att ha en "favoritmugg". På min står det "Världens bästa mamma!" och den har jag fått av min dotter.

    Ta din bästa dag!

    SvaraRadera
  3. Haha, en sån mugg har jag också! Den har jag haft läääänge! Och den har följt med till Tromsö när jag bodde där och tillbaka till Piteå. Nuförtiden är den dock nedpackad i en kartong och står i förrådet. Men den finns kvar :)

    Ha en fin helg, namnsyster :)

    SvaraRadera