Sidor

tisdag, oktober 11, 2011

Randigt - dag 1

7 dagar av randiga tröjor och vem kan motstå en utmaning.
Vi får se om jag kan hänga med hela vägen jag är lite osäker på om jag äger så mycket randigt. Jag tror inte det men eftersom jag ändå behöver gå igenom garderoben är det ju ett utmärkt tillfälle att titta efter.
Nu ska jag dammsuga och städa i källaren. Jag tror det blir lite målning där nere inom kort. Källaren är en deppig plats som verkligen behöver få lite ompyssling av en kvinnas hand. Mysfaktor är noll när det skulle kunna vara 3/10 i alla fall...

2 kommentarer:

  1. kul att du är med! det är ok om du har strumpor eller en kjol eller vad som helst, bara ett plagg är randigt :D

    SvaraRadera
  2. Jag tror (?) att de väger själva lakanen/papperslakanen som man har legat på, och drar av vikten på dem för att räkna ut vad blodet väger, det var iaf vad ag hörde någon säga på förlossningen, eller så hade jag hallisar, för hur vet man vad som är blod och vad som är fostervatten? Nä, jag vet inte, vi får googla! ;)

    SvaraRadera