Sidor

onsdag, mars 25, 2015

Summer Lane från Me&i

Idag släpper Me&i några extra plagg som kallas "Summer lane". Somriga plagg som komplement till den stora vår/sommarkollektionen. Det blev många godbitar.

Svettisjacka och gul t-shirt. Lite sportigare look.
Här har vi en favorit - Boatneck striped knit. Jag har haft en liknande tröja en gång i tiden, men den var ju inte alls samma kvalité. Den här kommer att leva länge i min garderob. Kanske tills min syster säger "herregud, du måste ju uppdatera lite". Då kommer jag nog att protestera och säga att den är en underbart skön klassiker...
Finstickad med rullkanter. Helt underbar på kroppen.
Jumpsuit. Jag trodde väl aldrig att jag skulle vilja ha en jumpsuit. Men i rätt färg och rätt fall så visar det sig att jag absolut vill det. Ni ska få se min en annan dag, det ser inte riktigt ut som på modellen men jag gillar den skarpt. Bomull och modal, när jag mannekängat den på träffen ville jag inte ta av mig den...
Fluid pants, vi upptäckte dom förra våren och nu fick de mönster. Jag kommer inte att matcha toppen med byxorna utan jag kör dom med svart istället. Toppen blir rolig under en kavaj/kofta och byxorna är mysbyxesköna.
Striped t-shirt dress. Grå och gul.
V-tee i en pigg gul färg. Gult är färgen för solsken och uppfattas som uttryckande optimism, upplysning, glädje, lycka, intellekt och energi. Perfekt söka praktikplats/arbete topp med andra ord. Då matchad med svart kavaj, andra gånger väljer jag nog den svarta holey cardigan. Den heter så för "holey smoke" så skön den är ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar