Sidor

lördag, mars 14, 2015

Veckans vardagsgarderob

Måndag och tisdagskläderna. Svart cardigan (från varuhuset Gekås Ullared), smånoppig t-shirt och underbar scarf i samma färg (House of Lola) och boyfriend jeans (meandi).
Muntlig redovisning av föredrag denna dag. Svart kavaj, småblommönstrad blus och svarta perfect pants (meandi).
Först var jag rätt färgglad med blommig klänning och bruna slim sweatjeans, Dottern i zebratröja och rosa slim sweatpants. Men på lunchen bytte jag om till svarta leggings (Åhléns fleecefodrade), owls tunic (meandi) och en velourhoodie (meandi). Redo för kvällens meandi-träff direkt efter jobbet, men jag hann hem och laga middag mellan...
Invigde "fantastic boatneck dress" och tog på mig Ullaredscardigan ovanpå.
Dottern ser tappert glad ut fast hon då hade gråtit mellan 04:00-06:30 på grund av att hon hade ont i örat. Jag var förstås inte jättepigg heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar