Sidor

lördag, augusti 08, 2015

Önskelista augusti

Några saker som finns på önskelistan. Ett doftljus från Yankee candle med doft av vanilj och cederträ. Det låter som en god doft. Jag är i slutet av trettiårsåldern och äger ingen regnkappa, hur ska jag kunna gå ut om vädret ska fortsätta så här? Den på Bubbelroom den såg rätt fin ut i alla fall. Jag saknar fortfarande 4 Iittala essence vitvinsglas för att skåpet ska vara komplett och det stör öga varje gång jag tittar på dem. Det saknas även en KitchenAid på köksbänken, varför hålla i vispen när en snygg köksmaskin kan göra det åt mig. Denna cardigan från Odd Molly önskar jag att jag har innan nästa sommar. Med den blir sommarklänningarna rätt okej även om nästa sommar också regnar bort...

Jag skulle även vilja ha en cykel som fungerar att cykla på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar