Sidor

onsdag, mars 23, 2016

Mini-Vasaloppet

En natt med bra sömn, halsontet har försvunnit och istället har jag fått snuvan men den är så mycket lättare att leva med så jag känner mig halvfrisk. Idag hade dottern lilla Vasaloppet för första gången. Så vi tog oss tid att åka dit och se henne åka skidor en liten runda.
Skidor måste vi köpa nästa år. Hon tycker att det är roligt.
Jag har inga skidor heller men jag minns att det är rätt trevligt att åka skidor så jag måste nog också ha ett par så att vi kan åka tillsammans. Pappa tog mig till elljusspåret i Lillpite när jag var mindre och då hann man ju både prata och åka skidor. Trevliga barndomsminnen...

Barnen hade tur idag, det kom några centimeter snö inatt som gjorde skidspåret lite bättre. Men nu kan snön få smälta bort. Jag känner mig redo för att fräscha upp altanen med lite färg...
Åka till Ikea och sånt också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar