Sidor

torsdag, februari 12, 2015

Lillan idag


I veckan har min dotter gråtit varje morgon som jag skulle iväg till skolan. Det är inte roligt, men iväg måste man ju så det är bara att krama och säga hejdå. Men i morse hade vi det lite lugnare och jag kunde dessutom säga att jag skulle komma hem på lunch.
Hon bad mig då att kolla om det fanns en godis på jobbet och ta hem den till henne. Så med mig hem på lunchen hade jag en lite toblerone chokladbit. Hon tycker att jag har världens bästa jobb!
Nästan värt att mamma går iväg. Hon har nog knappast märkt att jag var borta...
Det är svårt att ta kort på henne just nu, hon ska alltid posera och grimasera. Idag har hon tagit på sig en av sina favoriter - kjolen och matchat med en tröja. (Det är turkost i kjolen också så det gjorde hon ganska bra.) Kul att få välja själv. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar