Sidor

lördag, februari 21, 2015

Veckans vardagskläder

Färglös måndag. Mitt hår behöver få komma till frissan nu!
Softest shirt (det är den verkligen), holey cardigan och slim jeans grey allt från me and i.
Jag kör vidare på färglöst. Dottern går all-in på färg.
Jag har slim jeans grey, butterfly sweater och scarf. Dottern i traffic tröjan och orange puffy pants. Min scarf är från Ullared (jättebillig) och resten från me and i.
Tyvärr kommer nog dottern att växa ur sina kläder snart vilket är synd då jag verkligen älskar just den här outfiten. Tröjan allra, allra mest - den matchar nästan alla byxorna (förutom dom rosa).
Boyfriend jeans wine, scarf i samma färg, softest shirt och ljusrosa blazer. En sån där morgon då jag först spillde en massa vatten på mig själv och sedan råkade få tandkräm på scarfsen. *suck* Tvättberget ska måste få sig en omgång i helgen.
Den osminkade versionen av mig. Foldover blouse, vitt linne (båda från me&i) och så tvättblekta svarta jeans (inte me&i, vet inte var de är ifrån).
En superskön omlottklänning. Khaki, blått, ljusrosa och cerise. Väldigt behagligt. Rosa linne under och svarta perfect pants. Lite fredagsfärg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar