Sidor

fredag, september 30, 2011

Dagens outfits

Jag hade klänning från H&M, leggings och tröja.
Alva hade jumpsuite från Me&I.
Men Alva pillade på min volang krage och började sedan dra i sin jumpsuite som om hon försökte ta av sig den. Det var tydligen inte okej med myskläder när morsan var "arbetsklädd".

Precis den outfiten hade jag när någon frågade mig om jag väntade på en liten bebis.
Å inte tycker jag att jag ser gravid ut men inte sitter ju klänningen tajt heller. Så jag tog inte illa upp. Det här är precis vad jag skulle ha valt om jag var gravid och ville dölja en begynnande babybulle innan det blir en tydlig en.
Å andra sidan tycker jag att man absolut inte frågar förrän det är helt uppenbart.
Å för det tredje så syns lite högre upp innan det syns på magen.

1 kommentar:

  1. haha, vad söta ni är... Roligt, har också en dagens outfit på min blog idag. :)

    SvaraRadera