Sidor

lördag, april 11, 2015

Veckans vardagsgarderob

Bubbles & dots dress (slutsåld hos Me&i och en riktig Catarina klänning) och perfect pants. Barnen i slim sweatpants (Me&i), Kuomaskor och jackor. Vi fick låna Hugo och ta med honom på Skeppet en stund och vissa var mer redo och taggade än andra på att åka dit...
Rapunzel i nyflätat hår och lila klänning.
Lillan i äppelklänning och yogapants.
V-tee i den glada färgen "lemon", med svart kavaj och perfect pants. (Me&i)
Butterfly top i ljusblått och slim jeans. (Me&i)
Bustroll i poliströja, jag försökte få henne att matcha med marinblå byxor men hon sa att orange matchar fint med gult. Vilket det ju faktiskt gör också, står det Me&i på etiketten så matchar det. :)
Jag har "Make a wish dress" från HoL med leopardleggings.
Jag har kört de urtvättade "svarta" jeansen med "Back to black", det fungerade fint. Idag matchad med CB jeans best friend top från Meandis samarbete med Cecilia Blankens för flera år sedan, det kom flera favoritplagg då. Jag älskar den men nu håller jag på att ha nött sönder den.
Dottern i Halloweenklänning från Lindex och svarta leggings, tyckte att hon kunde vara lite fredagsfin. Hon blev väldigt glad och överraskad. (Jag säger oftast nej till tyll och klänningar på förskolan där det ska lekas och tas på overaller för att vara ute.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar