Sidor

lördag, januari 31, 2015

Veckans vardagsgarderob


Dottern ville vara med i sin dagisoutfit (me&i klänning och rooosa lindex byxor, helt omatchat). Egentligen ville hon vara i vägen...
Jag har på mig "draped top" men den syns inte under "Foldover cardigan with pleats" som man kan dra åt nertill så håller den in magen och så ser man smal ut. Kjolen är vårens "big dots skirt" allt från me&i.
Jag började dagen med pluggeri i jeans och svettisjacka.
Sedan var det dags för säsongens första me&i träff. Så jag bytte om till perfect pants, bubbles & dots cap sleeve dress och holey cardigan och sedan åkte jag hem i perfect pants och paisley blouse.
Favoritoutfit på fredagen. Grå slim jeans, ljusrosa t-shirt (båda från me&i) som matchar det rosa bandet på Odd molly cardigan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar