Sidor

torsdag, september 11, 2014

Starbuckskaffe från Coop


Skolan har inte särskilt gott kaffe i automaten. Idag glömde jag min termosmugg och skulle ändå köpa en liten sallad till lunchen så då kom jag på att nu ska jag prova det där Starbucks kaffet som finns i kyldisken på Coop.
Jag är inte någon stamkund på Starbucks, men de gånger jag handlat där så har jag tagit caramel macchiato, antingen varm eller iskaffe. Alltså var det ganska givet att det var den jag skulle prova ur kyldisken också. Den var god!
Visserligen har jag inte druckit en iced caramel macchiato sedan jag var i Göteborg men jag tycker nog att det smakar precis samma. Så rättvist nog kan vi nu ta en kaffe från Starbucks även i lilla Piteå/Luleå.
(Fast jämfört med skolans kaffepris får jag förstås fyra koppar dåligt kaffe för samma pris...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar