Sidor

torsdag, oktober 02, 2014

Myskväll

Ikväll var det tjejkväll på stan. Jag hade egentligen inte tänkt att åka, känns mest besvärligt att gå runt på stan men jag behövde ju balsam. Så jag lockade dottern med mig och så cruisade vi runt i vår fina Peugot och letade parkeringsplats, det tog ett tag. Jag hade tänkt att vi skulle gå till Ekbergs, men det hann bli lite senare än jag tänkt mig så då blev det närmaste möjliga ställe - Röda lyktan. Lillan ville fika där så det fick bli så. Sen kollade vi i bokaffären efter möjliga julklappar/födelsedagspresenter.
Det blev till att köpa schampoo och balsam, hoppas att det är bra. Handlade lite på Coop och så åkte vi hem. Jag hoppas att lillan tar sig lite sovmorgon imorgon för hon var nog vaken till efter nio. Vi hade väldigt mysigt och borde kanske åka och ta en tjejfika lite oftare...
Lillan i Askungeklänningen.
Jag kunde inte motstå den men nu är den tyvärr lite liten och knappt använd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar