Sidor

lördag, juni 07, 2014

Ikeashopping till lillans rum

Dottern har varit inställd på en våningssäng. Det ryms inte en hellång säng i hennes rum så i så fall hade jag varit tvungen att bygga en. Å visst hade jag en helt grym skiss i huvudet på en fantastiskt bra juniorlängd våningssäng. Men man ska ju ha tid att bygga den också. Så jag försökte få henne att välja en juniorsäng.
Å när hon såg "Övre" så gick det utmärkt. Hon provlåg madrasserna också och gillade den som inte kostade mest. 
Jag hade tänkt köpa "Stuva" skåp, lådor och bänk med förvaring för att få undan leksakerna. Men de var så väldigt tjocka och blaffiga så det blev bara en liten "Kallax". Gissa vem som valde färgen? (Det var inte jag.) Vi får fundera vidare på lite mer förvaring som verkar vettigt. Tills dess har vi väl kvar "leksakslådan" från ÖoB.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar