Sidor

onsdag, januari 07, 2015

Hotell Quality hotell Luleå

Vi vaknade på Elite hotel och jag passade på att ta mig ett morgonsbad innan vi gick ner och åt frukost. Egentligen skulle maken ha blivit skjutsad till flygplatsen på söndagen innan jag åkte hem men så blev hans flyg förskjutet till måndagmorgon. Så vi frågade barnvakten om de ville behålla dottern över natten och sen tog vi ut en bonusnatt på Quality hotell istället för att åka hem.
Först gick vi lite på stan.
Maken klippte sig på en drop in klippning och sedan kollade han upp ögonoperation på Koskelas. Under tiden gick jag och checkade ut från Elite och in på Quality. Det var lite mysigare hotellrum där.



Det hade gjort mig mindre att vänta på ett hotellrum om det hade varit på det här hotellet. Där man kan köpa ett vinglas och sitta och sippa på det vid en brasa medan man väntar. Väldigt mysig reception, men vi hade inte riktigt tid att sitta där.
Middagsmaten på Sushibaren. GOTT!
Det fanns badkar även i det här hotellrummet.
Jag hade köpt badskum på bodyshop med doft av aganolja. Luktar verkligen gott!
Mysig badrock. Jag vill ha badkar!
På kvällen gick vi och såg "The mockingjay" alltså tredje filmen i Hungergames serien, jag blev lite besviken för jag hade lite högre förväntningar. Men nästa film är kanske lite bättre.

Måndagmorgon steg vi upp, åt frukost. Sen skjutsade jag maken till flygplatsen, åkte hem och hämtade en dotter som inte hunnit stiga upp hos morfar och så hem och plugga. Lillan fick vara hemma då vi inte hade träffats sen lördagmorgon men det gick rätt bra att läsa ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar