Sidor

lördag, januari 17, 2015

Veckans vardagsgarderob

-23 grader det kräver en kofta! Samt att man inte går ut i fuktigt hår, så jag blåste det och sedan stod det åt alla håll och kanter. :)
"Canna cardigan" från Odd Molly. "Slim jeans" i grått och ljusrosa t-shirt från me&i.
Klänningen jag beställde för att ha på julafton kom äntligen 6 veckor senare. Snyggt vinröd med matchande leopard leggings.  Lite sent men det blir jul igen nästa år också. "Make a wish dress", leggings och scarf från House of Lola. Jag höll på att frysa ihjäl och fick ta på mig en svart kavaj också men  jag är glad att jag och chefen är överens om att jag slipper företagets klädkod.
Pluggardag och jag är trött på att frysa. Rosa pirat-Uggs från Turkiet matchade i alla fall dagens halsduk. Fleecekoftan från me&i är näst intill  min hemma uniform. Samt svarta "coolest highrise pants" (också me&i), men jag bytte faktiskt till jeans när jag skulle åka iväg en sväng.
Blazer, favorite striped tee och slim jeans från Me&i
(Dottern i "happy squirrels" och "pants with pockets" också från me&i, prinsesskrona från morfar.)
Marinblå foldover klänning från Me&i.
Scarf så man inte fryser ihjäl och favoritbyxan (perfect pants från me&i)
Matchad med väldigt vinterblek hud. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar